Make your own free website on Tripod.com
Bola Sepak

Home

Cerita Stat Ngan Huruf K | Copot Cahabat Ciput | 4 Bakal Ayah | Pam Minyak | Sekadar Jenaka | Silap Lafaz Takbir | Siti Nurhaleeda | Bola Sepak | Cita-cita Bayi
Kisah Lucu


TENGOK PERLAWANAN BOLA SEPAK
 
Ada sepasang suami isteri. Suatu hari si suami memberitahu isteri yg dia nak pegi tengok perlawanan bola sepak, Isterinya pun menyatakan hasratnya nak ikut.
Lebih setengah jam dia bersolek. Bila dia dah bersiap, dia tengok suaminya masih duduk lagi depan tv. Dia pun tanya, "Bang cepatla.. kata nak pegi tengok perlawanan bola sepak?" Si suami pun dengan selamba menjawab, "Ni kat dalam tv ni apa? Kan perlawanan bola sepak." Geramnya si isteri tu sehingga menggigit-gigit almari yang ada kat sebelah dia tu. Sabar je lah...